30.01.2024
Освітяни НТУ «Дніпровська політехніка» у Полтаві на методичному тренінгу для ЗВО «Кращі практики та основні тенденції розвитку акредитаційного процесу»
Деканка факультету інформаційних технологій Ірина Удовик та завідувач кафедри маркетингу Сергій Касян узяли участь у Методичному тренінгу з розвитку професійних компетентностей організаторів акредитаційних процедур ЗВО та гарантів освітніх програм «Основні тенденції розвитку акредитаційного процесу та кращі практики роботи галузевих експертних рад».

Тренінг відбувся 25-26 січня на базі Полтавського університету економіки і торгівлі та Полтавського державного аграрного університету.
Один з організаторів тренінгу, Президент МБФ “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”, професор Варшавського університету Тарас Фініков доцільно підкреслив важливість презентування кращих практик з усієї країни у сфері забезпечення якості освітнього процесу.

Освітяни Дніпровської політехніки, як експерти, надали слушні відповіді на питання присутніх під час консультативних панелей з кращих практик акредитаційної діяльності та її моніторингу. Ці консультації були надані у розрізі тематик ГЕР «Сфера обслуговування», «Соціальні і поведінкові науки», «Інформаційні технології».

Учасниками заходу були представники Києва, Львова, Дніпра, Запоріжжя, Харкова, Рівного та інших міст України. Підкреслено, що слушним є обмін методичними напрацюваннями у сфері партнерської взаємодії усіх учасників освітнього процесу, який також проходить процедури експертного оцінювання, акредитації. Таке спілкування відбувалося у атмосфері відкритості до впровадження інноваційних змін в освітньо-науковому процесі.
Пресслужба НТУ "Дніпровська політехніка" за інформацією Кафедри маркетингу