28.12.2012
«Business Week» по-бельгійськи
Проект «Business Week» об’єднує понад 90 ВНЗ Європи, в тому числі - і Національний гірничий університет. Беручи участь в бізнес-симуляціях, іграх, семінарах та тренінгах студенти Гірничого отримують змогу глибше вивчити культуру країн-учасників, а також розвивають практичні навички з економічних дисциплін.
Цього року, в період з 10 по 16 грудня, студенти НГУ приймали участь у одному з бізнес-тижнів у місті Льовен, Бельгія, що відбувся на базі Льовенського Католицького університету.
Гірничий у Бельгії представляли:
- асистент кафедри економічного аналізу та фінансів НГУ Дар’я Козар;
- студенти інституту економіки НГУ: Єгор Андрієнко, Марія Кізілова, Ілля Половніков, Ганна Винниченко, Артем Шпіньов, Олександра Никитюк, Ангеліна Ширій та Данііл Іванов.

Програма бізнес-тижня складалася з 4 днів напруженої бізнес-симуляції зі стратегічного менеджменту, під час якої понад 90 студентів з 10 країн (Бельгія, Португалія, Фінляндія, Польща, Україна, Голландія, Німеччина, Франція, Чехія та Латвія) змагалися у чотирьох ігрових ринках. У якості бази кожна мультинаціональна команда, що складалася з 6 чоловік, отримувала компанію з виробництва панелей для виробництва сонячної енергії. Приймаючі важливі рішення перед кожним ігровим роком, кожна група намагалася подолати конкурентів у боротьбі за частку на ринку та отримати якомога більші прибутки. Студенти з України під час гри продемонстрували не тільки відмінні знання англійської мови, яка була офіційною мовою для всіх учасників на час змагань, але й високий рівень професійної підготовки, що допомагало їх командам на шляху до перемоги.
За словами організаторів, подібна тема бізнес-симуляції обрана не випадково. «Зважаючи на світову енергетичну та екологічну кризи вкрай важливо розвививати інтерес до подібного виробництва у потенційних підприємців ще під час навчання», - говорить директор міжнародного відділу Школи бізнесу Льовенського Католицького університету Люк Ванхіл. «Це, як ми вважаємо, дасть значний поштовх у створенні нових підприємств з виробництва поновлюваної енергії у майбутньому, а значить – піде на користь всім нам». Варто зазначити, що проект «Business Week» проходить під патронатом ЄС, що значним чином зумовлює коло проблем, що піднімаються під час таких заходів.

Не зважаючи на вкрай напружений графік, в програмі бізнес-тижня знайшлося місце і для заходів культурної інтеграції: презентація країн-учасників, вечір демонстрації національної кухні, відвідування найромантичнішого міста Бельгії – Брюгге, і це ще не беручи до уваги добровільні спільні культурні заходи! Це допомогло усім учасникам глибше пізнати культуру студентів інших країн, знайти нових друзів і просто гарно провести час, що, до речі, теж було однією з основних умов, поставлених організаторами.
Кульмінацією бізнес-тижня став прощальний вечір та вручення сертифікатів кожному з учасників.
Кожен з команди Гірничого доклав усіх зусиль, аби проявити себе та створити позитивний імідж Інституту економіки та НГУ в цілому. Результатом цих намагань, окрім високих оцінок наших студентів усіма інструкторами та викладачами, стало дострокове запрошення на бізнес-тиждень у Бельгіі наступного року, що є найвищим ступенем визнання для усієї команди.
Студентка групи МКфеС-11-1 Ангеліна Ширій
Студент групи ЕПфеС-11-1 Іванов Данііл