31.10.2014
Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі
Кафедра маркетингу НГУ у партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фридриха Еберта в Україні та Українською асоціацією маркетингу провела круглий стіл «Регіональне представництво Індустріального гендерного комітету з реклами в Дніпропетровській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі».


Під час заходу відбулась дискусія щодо шляхів співпраці громадянського суспільства, Регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами, державних установ та організацій з метою запобігання розповсюдження сексизму в рекламі.


У роботі круглого столу взяли участь Мирослава Дігтяр, завідувач сектору з питань ґендерної рівності Управління з питань дотримання прав дитини, недискримінації та ґендерної рівності Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Лілія Ковальова, заступник директора департаменту фізичної культури і спорту, сім’ї та молоді, начальник управління у справах сім’ї та молоді Дніпропетровської ОДА, Ірина Лилик, генеральний директор Української асоціації маркетингу, Тетяна Решетілова, директор Навчально-наукового Центру маркетингових технологій Національного гірничого університету; Тетяна Власова, директор Центру гендерних досліджень Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, завідувачі кафедр Інституту економіки Національного гірничого університету та представники бізнесу.
Інформація надана кафедрою маркетингу НГУ