Кафедра безпеки інформації та телекомунікацій має у своєму розпорядженні 6 навчальних лабораторій, які обладнані сучасними засобами мікроелектроніки, обчислювальної та мікропроцесорної техніки На базі кафедрі проходить щорічна Всеукраїнська науково-практична конференція «Інформаційні технології. Безпека та зв’язок» Дана конференція - це прекрасна можливість поглибити свої знання, поділитися досвідом наукових досліджень Секції наукових конференцій: Інформаційна безпека; Інформаційні системи і технології; Інформаційно-вимірювальні технології; Економічна кібернетика; Комп’ютерна інженерія; Системна інженерія; Програмне забезпечення комп’ютерних систем; Системний аналіз і управління; Телекомунікації Разом із студентами інших провідних ВУЗів України наші майбутні випускники щорічно демонструють свої знання на Всеукраїнській олімпіаді за напрямом "Інформаційна безпека" Вихованці кафедри БІТ щороку показують стабільні високі результати на профільних олімпіадах Для студентів кафедри проводяться курси ZyXEL Security Specialist з видачею міжнародного сертифікату ZSS Викладач учбового центру компанії ZyXEL Євген Величко розповідає студентам кафедри БІТ про принципи та технології забезпечення безпеки локальних мереж Георг Шмідт, професор Есслінгенського університету прикладних наук, читає студентам нашої кафедри лекції на тему сучасних методів кодування
З 15 по 17 квітня 2013 року студенти кафедри приймуть участь у другому етапі Всеукраїнської олімпіади з напряму "Інформаційна безпека".
А 18-19 квітня 2013 року виступають на ХІ Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених “ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ" .
У розділі "Студентська наука" доступні для завантеження збірки тез доповідей науково-практичних конференцій 2011-2013 рр., що пройшли на базі ДВНЗ "НГУ"
Затверджена програма V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. БЕЗПЕКА ТА ЗВ’ЯЗОК», яка відбудеться 4 квітня 2013 р.:
09:30 – 10:00 – реєстрація учасників 3 корп., 19 ауд.;
10:00 – 10:30 – відкриття конференції;
10:30 – 14:00 – секційні засідання;
14:00 – 14:30 – закриття конференції.